Κυριακή, Οκτωβρίου 05, 2008

...ειναι βαρετο να εισαι μεγαλος
Ειναι πολλα πραγματα που δεν θα ηθελα να εiχουν γινει και αλλα που θελω να ξαναγινουν ..Ποτε δεν φανταζομουν ποσες λεξεις μπορουν να χωρεσουν σε μια λευκη σελιδα
..μηπως η Αλικη ακομα κυνηγαει το λαγο με το καπελο?
μηπως ο λαγος ακομα κουβαλαει το τεραστιο ρολοι του ?
...ολα γυρω απο το χρονο...
Λαγε μου μπορεις μηπως να σταματησεις λιγο να σε πιασω να κουρδισω το ρολοι σου προς τα πισω να τραγουδησω μαζι με τα λουλουδακια ,τα ομορφα κρινακια και τα βελουτε τριανταφυλλα
...Σαν να μην περασε μια μερα ,καποια πραγματα μενουν ιδια ...
Η αγαπη μου για σενα για το ονειρο που μ εφτιαξες μια φορα και ενα καιρο
...ειμαι εγω η Αλικη σου που τριγυρισε για λιγο στην χωρα των θαυματων ...ειμαι εγω η Αλικη σου που ηπιατε μαζι με τον καπελα και ενω χιονιζε εξω και γελουσατε και ολα ηταν τοσο ομορφα ....
...και τωρα αναπολω τις μικρες στιγμες μας στο ονειρο ,τα γελια μας και τις χαρες μας ...
Μου λειπεις αλλα ξερω οτι και συ σε ορισμενες στιγμες με φερνεις στο μυαλο σου ..
Μερικοι εχουμε μεσα μας απο παντα αυτο το παραμυθι και κατι μας σπρωχνει να το ζησουμε να το θυμηθουμε εκει που αυτο εχει παραπεσει στο πισω πισω μερος του μυαλου μας...
και ολα γινονται φωτεινα και παραξενα και αλλαζουν σχεδια και χρωματα στο μυαλο μου ...χανεσαι στις σκεψη και ξαναχανεσαι ολο το συμπαν απομονωνεται γινεται τοσο μικρο και παρατηρεις πραγματα που παλια τα προσπερνουσες ...less is more
Οσο παραξενο και αν ακουγεται ...
και θες να φυγεις αλλα ταυτοχρονα θες να ξαναρθεις ,θες να κοιμηθεις και ομως δεν μπορεις ...
Ολα εκτος απο αυτο το δωματιο ειναι πραγματικα ...
Το ποσο εξαρταται απο το μυαλο του καθενος (και μενα δεν ξερω με ταξιδευει ) παντα μες το δασος μαζι με τον "Τσεσα'ι'ρ" τον πανεμορφο γατο που καποτε με πηρε απο το χερι ...
Τι ωραια που ειναι οταν ο καθενας ειναι στο μαγικο του κοσμο και κατι κοινο τους ενωνει...!
Η ομορφια των ονειρων τους γιατι ολονων τα ονειρα ειναι ομορφα μεσα σε αυτο το δωματιο ....

2 Responses to "alice in neverland"

  1. ------ Says:

    καλησπέρα συννεφούλα!!!!!!

  2. Giolanda Says:

    Καλησπέρα Λεαιανα! ( ενεκα το μαλλι ντε!)
    Φιλουθιες

Δημοσίευση σχολίου

Giolanda~:) © 2008 | Jackbook | Wordpress Themed | Distributed by Deluxe Templates