Τετάρτη, Νοεμβρίου 12, 2008

Λενε οτι οποιοι μισουν τις γατες στην προηγουμενη ζωη τους ηταν ποντικια ...!!!!

θα συμφωνησω!
Δεν μπορεσα ποτε να καταλαβω πως καποιος βαζει φολα σε ενα ζωο, ειτε αυτο ειναι γατα, ειτε σκυλος !
Γιατι? Σε τι μπορει να ενοχλει ενα ζωο ?
Ζωο γεννιεσαι.. ανθρωπος γινεσαι! Αν γινεις δηλαδη ποτέ!
Χτες με επιασε η ψυχη μου οταν ειδα τον γατουλι να σπαρταραει κατω απο τη σκαλα μεσα στους αφρους και στο χωμα !
Κριμα! Μα το θεο τα καημενα τα ζωακια δεν φταινε σε κατι!
Θεωρω φυσιολογικο να μην αρεσουν σε καποιον τα ζωα δεν τον κατηγορω!
Απλα μην τα πλησιαζει!


Σκα..τανθρωποι... μακρυα τα χερια απο τα ζωα!!

Αν σας συμβει κατι τετοιο υπαρχει μεγαλη περιπτωση να σωθει το ζωακι και σε καθε περιπτωση αξιζει την προσπαθεια....

Ο Χαδιαρης σωθηκε γιατι τον ετρεξα αμεσως στον γιατρο και τον προλαβαμε!

Ειμαι πολυ χαρουμενη για αυτο ...

και...
ενα εχω να πω στον καλο(?) μου γειτονα που εβαλε τη φολα ...
δεν θα πεθανουμε ποτε κουφαλα νεκροθαφτη !!


Μονο μη σε πετυχω ! θα σε βαλω να τη φας!

Εχε υποψη εχω γεμισει τη γειτονια με αφισες που σε φωτογραφιζουν!
Σε περιμενουμε!
ψψψψψ ελα... :-D

1 Response to "Φολα σε αυτους που τις βαζουν"

  1. Axis Mundi Says:

    συμφωνώ μαζί σου. Έτσι έχασα κι εγώ τον σκύλο μου... Αυτό που μου κάνει εντύπωση στην ελλάδα είναι πως και δεν διώκεται νομικά ως σοβαρό έγκλημα με σοβαρές ποινές.

Δημοσίευση σχολίου

Giolanda~:) © 2008 | Jackbook | Wordpress Themed | Distributed by Deluxe Templates